Seatronic er en av Norges største leverandører av båtutstyr, med over 40 års erfaring. De er kjent for å tilby kvalitetsprodukter og pålitelig service, med fokus på trygge kjøp for kundene sine.
Seatronic så potensialet i betalt annonsering på Facebook, men hadde begrenset tid og erfaring. De ønsket å forbedre sin eksisterende tilstedeværelse på Facebook for å engasjere målgruppen, tydelig formidle merkevaren, og effektivt drive mer trafikk og salg til nettbutikken.
Vi starter med å identifisere og engasjere målgruppen til Seatronic gjennom en engasjement kampanje.
Deretter markedsfører vi i en salgskampanje mer salgs orientert innhold til de i målgruppen som allerede har vist interesse og mest sannsynlig vil gjennomføre vår ønskede handling - kjøp.
Underveis bruker vi A/B-testing (testing av ulike annonse versjoner), det sikrer at vi alltid bruker annonsebudsjettet mest mulig effektivt.
I tillegg optimaliserer vi kampanjen mot spesifikke KPI-verdier og har tydelige bransjestandarder. Dette gjør at vi vet hva en annonse skal optimaliseres mot.
Helheten av dette gjorde at vi oppnådde svært gode resultater for Seatronic på sosiale medier.
Videoinnhold gir opptil 12X bedre resultater enn tradisjonelt innhold. Du får bl.a. - bedre budskapsformidling, lengre oppmerksomhetsspenn, høyere konverteringsrate.
Lars Jørgen Kopperud - Daglig leder
Lets talk business!
©Opphavsrett - Hjelseth Marketing